повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення та обміну для товарів належної та неналежної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення та обміну товару:
Згідно із Законом "Про Захист Прав споживачів", куплений товар Ви можете повернути нам протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо Ви виявили, що придбаний товар не задовольняє Вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний Вами за призначенням.
Обов'язкові умови для повернення та обміну:
1. Товар має відповідати оригінальному виду відправленого товару (відсутність слідів експлуатації).
2. Товар повинен бути повністю укомплектований і мати оригінальну та неушкоджену упаковку та ярлики.
Для оформлення повернення та обміну Вам необхідно:
1. Обов'язково зв'язатися з менеджером за телефоном +380(97) 034 03 04 або поштою tip_piramida@ukr.net
(номер вказаний на сторінці з контактами), який зручним для Вас способом надасть дані для відправки товару "Новою Поштою".
Також товар можна повернути або поміняти локально за цією адресою Адреса: провулок Героїв Маріуполя, 44-А, м. Кременчук, Україна
2. Здійснити відправку товару "Новою поштою" на вказану менеджером адресу доставки.
3. Після надсилання обов'язково повідомити менеджеру номер декларації для відстеження посилки.
Оплата доставки при поверненні та обміні товару.
Доставка оплачується покупцем. Виняток – шлюб.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.